U11

Jahrgang 2012-2013

Freitag 18:00-19:30 Uhr

 

Kontaktperson: Jonathan

Telefon:     +41 79 333 67 41

E-Mail:      gysel.jonathan (at) outlook.com

 

 

Jonathan

Co Hauptleiter

 

Ich spiele Unihockey, seit dem ich denken kann und bin inzwischen Co Hauptleiter bei den Coyotes Bettingen. Es macht mir sehr viel spass den Kindern den Sport näher zu bringen und ihnen eine unvergessliche Lebensgrundlage zu vermitteln.

Aktuell bin ich in meiner Ausbildung als Informatiker.

 

Joscheva

Minileiterin

 

Ich han dä Summer 2023 agfange als Minileiter, doch spil scho lang selber bi de Coyotes. Es macht mir grosse Spass mit mine Fründe gmeinsam könne Unihockey spile und freu mich jetzt au sehr, jüngere Spiler dörfe mini Tipps mitzgä.


Michael

Minileiter

 

 Ich heisse Michael, bin 15 Jahre und spiele schon seit ungefähr 6 Jahren bei den Coyotes Unihockey. Ich bin dabei, weil ich den Kindern Jesus näher bringen will und ich gerne mit ihnen Unihockey spiele.

Tim

Minileiter

Sit ich im Summer mitem Unihickey agfange ha, isch es wirklich e Highlight vo jedere Wuche gworde. Und wo ich Afang Herbscht au no als Leiter agfange han, freu ich mich jedi Wuche druf, dass ich de Kinder mis Wüsse und Könne ka witergä. Es bereitet mir e riese Freud zgseh, wie die zuekünftige Champions vo de Coyotes im Glaube, aber au im Sport wachse dörfe und ich freu mich uf die witeri Zit do!